Jij: hoe zeg ik mijn account op? iemand anders heeft mij aangemeld, maar dat wil ik niet
U wordt momenteel geholpen door Klantenservice (Sjors)
Klantenservice (Sjors): Goedemorgen, wat is je email adres?
Jij: floorbasten@orleon.nl
Klantenservice (Sjors): Ik heb je zojuist uitgeschreven voor onze nieuwsbrief. Vanaf heden zal je deze niet meer ontvangen.
Jij: dank je
Klantenservice (Sjors): kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Jij: is dat hetzelfde als dat mijn account is opgeheven?
Klantenservice (Sjors): hierdoor ontvang je geen berichten meer van ons
Jij: maar hebben jullie mijn gegevens verwijderd?
Klantenservice (Sjors): Helaas kan ik niet je volledige account verwijderen.
Jij: waarom niet?
Klantenservice (Sjors): Echter heb ik je wel uitgeschreven voor alle gegevens;
Jij: ik heb er zelf niet om gevraagd
Klantenservice (Sjors): Je ontvangt hierdoor geen nieuwsbrief meer.
Jij: maar ik wil dat jullie mijn gegevens vernietigen
Klantenservice (Sjors): Ik zal het doorsturen naar de technische dienst zodat zij er naar kunnen kijken.
Jij: krijg ik een bevestiging van wat er met mijn gegevens is gebeurd?
Klantenservice (Sjors): Wij kunnen helaas geen bevestiging sturen van verwijdering.
Jij: hoe weet ik dan of mijn gegevens zijn verwijderd?
Klantenservice (Sjors): Ik stuur het enkel door naar de technische dienst zodat zij kunnen kijken om je gegevens te verwijderen. Wij hebben enkel nog géén gegevens van jouw ontvangen
Jij: jullie hebben toch naam en e-mailadres?
Klantenservice (Sjors): alleen jouw email adres staat bij ons ingeschreven, deze heb ik zodoende ook uitgeschreven.
Jij: okay
en vernietigd uit het bestand of een vinkje voorgezet/weggehaald met behoud van mijn adres?
Klantenservice (Sjors): je email adres staat enkel in ons systeem als zijnde ingeschreven voor de nieuwsbrief. Daar heb ik je zojuist voor uitgeschreven.
Jij: maar staat het nu nog in het systeem of is het eruitgehaald?
heb je iets gedelet?
Klantenservice (Sjors): Enkel je email adres blijft in ons systeem staan dat je in het verleden gebruik hebt gemaakt, Hier gebeurt verder niks mee.
Jij: maar ik wil dat het er niet in staat, ik heb het er zelf niet ingezet
Klantenservice (Sjors): Ben jij op de hoogte van degene die het in ons systeem heeft gezet?
Jij: ja, ze heeft het gisteren aan me doorgegeven omdat ze dacht dat ik geïnteresseerd zou zijn in een van de deals
maar dat benik niet
Klantenservice (Sjors): Er gebeurt verder niks met je gegevens en heb jou zojuist uitgeschreven.
Jij: waarom willen jullie ze dan toch bewaren?
Klantenservice (Sjors): Deze gegevens staan enkel in ons systeem omdat mensen anders meerdere accounts aan kunnen maken. Om bijvoorbeeld Spam tegen te gaan.
Jij: maar ik wil niet meerdere accounts, ik wil helemaal geen account
Klantenservice (Sjors): Ik ga het doorsturen naar de technische dienst.
Jij: okay
Klantenservice (Sjors): kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Jij: maar dan krijg ik dus niet te hore nof mijn gegevens verwijderd zijn?
daar moet ik dan maar op hopen?
Klantenservice (Sjors): Ik ga er enkel naar laten kijken, wij sturen hier geen berichten over zodra dit gebeurt is.
Jij: wat raar
Nu offline: Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op