
- Met Floor Basten.
- Goedemiddag, met mevrouw Huppeldepup van het Tralala Instituut.
- Hallo.
- Ik bel om even een paar gegevens van u te verifiëren in verband met uw afspraak van komende week.
- Prima. Hebt u het instellingsservicenummer van het Tralala Instituut bij de hand?
- Het wat?
- Het instellingsservicenummer van het Tralala Instituut. Anders kan ik u echt niet verder helpen, hoor.
- Eh nee, wat is dat voor nummer?
- Dat is het unieke negencijferige nummer van uw instelling. Daarmee kan ik verifiëren dat u namens het echte Tralala Instituut belt.
- Oh. Dat ken ik helemaal niet.
- Is ook pas sinds vandaag. Maar als het goed is, moet u daar een memo over gehad hebben.
- Nee, dat is me dan ontgaan.
- U kunt het gemakkelijk op www.instellingsservicenummer.nl terugvinden als u daar Tralala Instituut in het zoekvenster opgeeft.
- Okay.
- Vergeet ook niet om uw persoonlijke instellingsservicenummerpersoneelslidextensie aan te vragen. Dat kan op dezelfde website Het duurt meestal maar vijf werkdagen voordat die aanvraag verwerkt is.
- Oh, okay. Weet u ook hoe ik dat moet doen?
- Ja, u gaat rechtsboven naar het vakje ‘registratie’ en dan vult u daar in de bovenste balk het instellingsservicenummer van het Tralala Instituut in en daaronder uw personeelslidnummer. Dat is het nummer dat op uw salarisstrookjes staat.
- Wacht, ik schrijf het even op. Wat omslachtig trouwens.
- Ja, maar zo weet ik de volgende keer wel zeker dat ik de echte mevrouw Huppeldepup van het echte Tralala Instituut aan de lijn heb. Het is een soort DigiD, maar dan voor instellingen. Bedoeld voor het consumentengemak, om de burger ertegen te beschermen dat’ie gevoelige privé-informatie aan de verkeerde geeft.
- Ah, nou okay, ik ga er werk van maken en dan bel ik u terug.
- Prima. Goedemiddag, mevrouw Huppeldepup.
- Goedemiddag.